söndag 28 februari 2010

Frisyrer genom åren del 2

Okej, här kommer fortsättningen på frisyrerna.


2008-08-01
Under våren och sommaren 2008 så lät jag det bara växa och solblekas. Då såg det till slut ut så här i augusti.



2008-09-10
Sen så färgade jag det, utan att klippa det. Nu skulle här sparas till långt! ( långt för att vara mig)



2008-12-09
Det bara växte och växte, och minen visar väl lite vad jag tycker om att låta håret växa ut.


2008-12-24
Innan jul så klippte jag det i en lite mer frisyrliknande skapelse.


2009-02-13
I mars klippte jag lugg och kortade håret, nu var jag trött på att ha det "långt".


2009-06-11
Jag fick reda på att min gamla frisör hade kommit hem efter utomlandsvistelse i några år, och även om jag var nöjd med min förra så är ändå Camilla bäst!!
Så när hon klipper mig så blir det så här snyggt! Rejält uppljusat och kortkortare kortast!:)


2009-10-02
Det sämsta med kort hår är att det växer förgjordat fort! ( någon som vet hur förgjordat stavas??)
Så i början på hösten var det verkligen dags för en uppfräschning. Både av färg och klipp.
Jag bestämde mig för att spara ut det så att jag kunde permanenta det senare. Och det är nästan det värsta, att låta det växa ut, när det kommer till den där hopplösa mellalängden, då det inte går att göra någonting alls nästan med det.



2009-12-31
Nyårsafton och jag ser hyfsad ut i håret, men snart är det dags att göra något åt det! Jag längtar!


2010-01-27
Äntligen så hade det vuxit såpass långt att det gick att permanenta det!
Men jag funderar redan lite på vad nästa frisyr skall bli..:)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...