tisdag 23 mars 2010

Det var en gång en gammal gammal klänning

Jag har haft den här klänningen i min garderob ända sedan jag flyttade hemifrån tror jag. Har alltid tyckt att den är så fantastisk fin!
Men så har jag aldrig riktigt vågat bära den, lite också för att jag har vart större än vad jag är nu, så att den inte har passat. Men nu passar den, och jag vill våga ha den. 
Så nu har jag kommit på det perfekta tillfället för den att bli premiärburen på av mig. ( För den är min mammas, så hon har ju burit den före mig.)
Jag skall på bröllop på midsommarafton i sommar, och jag tycker att den passar förträffligt bra till det tillfället! 
Med sina blommor och den är så fint skuren. Den är svart i botten i och för sig, men jag tror inte att det gör något. De som gifter sig är inte så himla hårda på det där tror jag.
Så så får det bli!





Jag är urkass på att ta bilder på mig själv med min lilla kamera som inte är särskilt bra. Men jag övar mig på att känna mig bekväm på foto och övar mig på att ta bättre bilder, så håll ut!





6 kommentarer:

Anna sa...

vilken fantastisk klänning. verkligen!

mamma sa...

Så fin du är! Vad jag blir glad över att se dig i den där klänningen! Jag hade den när jag var 23 tror jag... Har fantastiskt roliga minnen från de gånger jag hade den på mig....

lisbeth sa...

Sååå vackert !

Matilda sa...

jättefin klänning! den ska du ABSOLUT våga ha på dig!


tack så mycket!

Ej Utgivet Material sa...

Åh vicken fin! Ha den jämt!
Gillar att tar kort i sängen! Det var kul! Den måste jag få testa! =) Ta massa kort o gilla dig själv!

Emmie sa...

Åh, tack tack vad glad jag blir!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...