torsdag 15 april 2010

Emmyshoes

Jag blir så glad när jag får kommentarer här från er! Extra roligt är det när det är små okändisar. Då kan jag kika in på deras bloggar ( om det nu finns en sådan) och det gjorde jag idag. 
Jag kikade in hos Angeliqa och läste ett inlägg om vintagebröllopsmässa i London. 
Klickade mig in på länken dit och det allra första jag gjorde var att finna (i deras galleri) ett par skor som heter Emmy. 




De var verkligen helt fantastiska och så heter de nästan som jag. Det är bara för lustigt. 
Sådana små vardagssammanträffanden är så mysiga. Fast jag tror ju inte att det är sammanträffanden. Det var liksom en fin liten mening med detta. Kanske bara så simpelt som att jag skulle bli lite piggare och lite gladare. Men ändå.
Tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag tycker också att det är spännande att följa länkar och se vart man hamnar. Skorna var superfina & extra roligt att de heter nästa som du.

Bakning kan fungera som terapi för mig också.. men tyvärr kan det som du säger blir ganska dyrt. Idag har jag iallfall fortsatt med kalasbaket, det blev chokladmuffins & bullar. :)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka vackra skor!
skall kolla in den bloggen.

Angeliqa sa...

Vad roligt att du hittade ett par skor som hette nästan som du! :) Jag tyckte också skorna var himla tjusiga och hela idéen med en vintage bröllopsmässa gjorde mig så glad att jag var tvungen att blogga om det. Tack för länkningen förresten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...