onsdag 14 april 2010

röd röd röd är färgen på min klänning

Jag har en klänning som är jättefin i formen, tycker jag. men inte i färgen. den passar mig inte liksom. ibland är det ju så. att hur fint ett klädesplagg än må vara, så är det helt enkelt så att färgen ibland inte passar mig. Så tyvärr så blir det så att jag inte använder den då. för röd är inte riktigt min färg. 
På bilderna ser den i och för sig mer orange ut, men den är alltså jättejättejätteröd i färgen.
Kanske man kan färga den??







2 kommentarer:

mamma sa...

Ibland behöver man ett rött klädesplagg....

TuvaMinnaLinn sa...

Jag tycker den ser jätte fin ut på dig! Man passar oftast i alla färger, men begränsar sig själv. Sen kanske man inte tycker alla färger är lika fina, men de e en annan femma.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...