lördag 17 april 2010

Saturday happenings

Har kommit hem från jobbet idag, det gick bra, men ack vad ont jag har i min rygg.
Försöker att slappna av och ta det lugnt med en kopp kaffe och senaste avsnittet av Leila bakar.
Lite dumt att fresta mig, jag har bakförbud denna månaden, men det är fint att titta på färgglada macarones och dricka kaffe.
Det blir nog lite spikmatta senare idag också, för att kroppen skall få slappna av ytterligare, jag har så svårt att slappna av självmant, så då är spikmattan en ypperlig hjälp!



2 kommentarer:

mammma sa...

Bakförbud???? Är det socialstyrelsen som utfärdar sånt? Eller LCHF-maffian med din far som hövding???

Emmie sa...

haha, nej ekonomikontoret här hemma som utfärdar sådant, plus hälsoministern..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...