onsdag 16 juni 2010

Balcony, part: something something

Nya bebisar på balkongen!


Lite vatten åt eventuella fjärilar. Som jag hoppas skall lockas av min lavendel. som jag ännu inte har köpt. och åh, vad jag är glad att jag har kvar de flesta av alla stenar som jag har samlat på mig som barn! Snäckor och stenar i massor, från Danmark mest och även Sverige.





Höger sida av balkongen börjar arta sig ganska så bra tycker jag. även om mina penséer nästan har kastat in handduken. jag klipper ner de flesta av dem och pepprar dem med gödning. så tror jag nog att de tar sig igen.


Vänster sida av balkongen. Fortfarande under konstruktion. och bänken har vi målat idag! Den står kvar på landet hos morsan och farsan på tork. den skall stå till höger i bild, mot väggen liksom.


3 kommentarer:

mamma sa...

Det är ju en riktig liten oas!

Anonym sa...

Åh vad fint du har gjort det. Jag skäms så för vår balkong som är helt opimpad..

Så fint. Daisys konditori låter helt underbart. Säg till när du öppnar så lovar jag att komma!

Ja, jag har två tatueringar. Ett kors på ryggen och en stjärna på ärmen (som jag är väldigt sugen att förvandla till en blomma.. ).

Julia sa...

Vad mysigt du har det! Balkong är ett måste tycker jag. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...