torsdag 10 juni 2010

Mysteriet i badrummet



Jag har letat och letat och letat sen igår eftermiddag efter min pincett. Jag brukar inte förlägga saker, de brukar oftast vara på sin plats.
Men häromsistens så vet jag att när jag skulle tvätta bort sminket så rasade det ner något på golvet, lät det som i alla fall.
För när jag letade så fann jag inget som kunde ha ramlat ner.
Så igår så tänkte jag att det var säkert pincetten som ramlade ner då för någon dag sedan.
Men den kan ju inte försvinna spårlöst!!??!!?!?


Så nu idag, så har jag grubblat på detta mysterium.
och tänkte, att sista stället som finns att leta på, är i toaborsthållaren.
Och så tittade jag där. 
Där låg min saknade pincett!
I toaborsthållaren av alla ställen!...



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...