måndag 21 juni 2010

Que sera sera

Ibland händer det att jag vaknar med en låt eller sång på hjärnan. Utan jag egentligen har lyssnat på den låten på väldigt länge.
Det är lite konstigt ibland kan jag tycka, men har inte tänkt närmre på det om det är så att mitt undermedvetna försöker sjunga till mig. Haha.
Men imorse, så vaknade jag med låten Que sera sera, whatever will be, will be sjungandes i huvudet. har ingen aning om var den kom ifrån, har jag inte hört på år och dar.
Haha, så jag får väl försöka leva efter det idag, whatever will be, will be.
När solen lyser och det är varmt för en gångs skull, när det känns som sommar äntligen. 
Ja, då sätter mitt  sommarjobb igång på riktigt, och jag skall jobba till fem idag.
Men det är möte från tre till fem, så jag hoppas att det är ett möte där vi kan sitta ute!
Men som sagt, det som sker, det sker. 
Det är inte många faktorer man kan styra över här i världen, det enda jag kan styra över är hur jag hanterar det och hur min inställning till det är.


Ha en fin måndag allihopa!



4 kommentarer:

mamma sa...

En fin och klok devis att ta till sitt hjärta! Det blir som det blir!

Anonym sa...

Åh vad kul att du blev nöjd med ditt paket - vad glad jag blir! :)

Du är så klok. Vad är det du ska jobba med?

Angeliqa sa...

Det är lite lustigt när man vaknar med en låt i huvudet så där. Jag gör det nästan varje dag.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Den låten är bra!
I bland får man bara lita på att allt ordnar sig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...