lördag 10 juli 2010

Pyssel

Det blir inte särskilt mycket pysslande nu när det är varmt och soligt, då finns det annat jag har för mig!
Men till bröllopet på midsommarafton gjorde jag i alla fall ett kort.
Här kommer det, lite sent, men ändock!


Det blålila snöret spretar lite, men det är för att jag inte har knutit det. Det fransar sig så lätt om jag pillar för mycket. Så bättre att spara knytandet tills det precis är nödvändigt.



Det var två andra som skulle skriva dit sina namn också, så därför ser det lite tomt ut längst ner till högra hörnet kanske.


4 kommentarer:

mamma sa...

Så himla-fint!

Angeliqa sa...

Men jösses vad fint! Kan man kanske beställa kort av dig också om man behöver något till speciella tillfällen någon gång?

Ej Utgivet Material sa...

Du e så duktig du!

Emmie sa...

mamma: puss
Angeliqa: åh, tack!
klart man kan beställa om man vill! bara maila!
Leila: tack, jag tycker det är så kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...