lördag 23 oktober 2010

Frågor med svar.

Fick en liten utmaning av fina Catrin på Garderobstankar.


4 tv-program som jag ser:


- House ( fast jag borde inte egentligen, för jag håller andan för att det alltid är så hemskt och spännande)
- 70's show
- One tree hill ( har fastnat totalt för denna sliskiga gråtiga serie!)
- The good wife


4 saker jag gjort idag:


- Diskat innan frukost
- Ätit frukost med apelsin, yoghurt, rostat bröd och kaffe.
- Kommenterat kommentarer på bloggen.
- Förberett för bakning.


4 saker som jag längtar efter:


- ett mer humant, solidariskt och medmänskligare Sverige.
- jul.
- att få bo större.
- en tvillingsjäl.


4 saker på önskelistan:


- ett mer humant, solidariskt och medmänskligare Sverige.
- en stor matta i orientaliskt stuk.
- mer kunskap om olikheter och mindre rädsla i samhället.
- en weekend med darling.


4 saker som jag avskyr:


- för långa naglar.
- situationen i Sverige just nu.
- bråk.
- att allt verkar handla om konsumtion och pengastatus för lyckans skull. ( fast jag vet ju att det inte är så)


Så skickar jag vidare till dessa 4 fina bloggerskorna!


Leila- hon blandar klokheter med inredningsinspiration så fint!


Lisa- en söt och spretig, härlig blogg.


Elsa- en härligt inspirerande blogg, och hon bor i USA. 


Jenny- en otroligt romantisk och fin blogg.





4 kommentarer:

Ej Utgivet Material sa...

Tack fining. Ska göra´t! hoppas du har en fin helg!

Anonym sa...

Åh vad ska du baka? Kul att du svarade! :)

Lisa sa...

tack tack. vad bakade du? och jag ska svara på det där i morgon eller något! puss.

Unknown sa...

Åh nä men tackar! Det får bli ett inlägg imorgon;D kram*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...