torsdag 16 december 2010

Nu har vi ljus här i vårt hus, julen är kommen (snart!)




8 kommentarer:

Styleabaad sa...

Åh vad fint! Nästa år blir det gran, i år är vi mest glada om vi får undan alla flyttkartonger :)

Anonym sa...

Åh nu blev jag lite avis. Men jag känner nästan igenom skärmen hur gott det luktar av granen. Härligt!

gunillaedding sa...

Så härligt med julemys och julefint!

Lysande ögonblick! sa...

Åh så mysigt. Vill sitta framför din gran och dricka något varmt. :-)

Tack för lånet av dina tummar, nu är jag snart framme i Malmö. hihi.

lisbeth sa...

Vackert :-) Och vilken fin ängel som svävar högst upp !!

Angeliqa sa...

Tjusigt!

Emmie sa...

åh, visst är det härligt med julgransdoft och julpynt!

Moster Lisbeth: jag har fått två likadana av mormor! hon hade köpt dem på någon marknad som hon var på, de är jag väldigt glad för!:)

Lisa sa...

fint! fast jag tycker det är för tidigt. vi tar alltid fram granen en dag innan julafton. :) det är vår tradition i vår familj hihi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...