onsdag 26 januari 2011

Dagens Fem Fina Guldkorn


- Jag fann förra sommarens rabarber i frysen och kunde avnjuta en rabarberpaj med smuldeg och vispad grädde med vanilj i.

- Jag tog ett bad med lavendel och citronmelissolja.

- Jag kände för en liten stund energi och pepp på att ändra invanda mönster som inte är till fördel för livsglädjen

- Solen sken idag!

- Jag fick ett paket jag beställt från Garderobsbutiken med ett jättefint linne ( som dock blev fel, men så himla rätt ändå)


( Jag har fått i hemuppgift i livsskolan att varje kväll innan jag somnar fundera ut fem fina guldkorn som varit under dagen)



3 kommentarer:

Lisa sa...

åh så fint och gott!

dagliga smulor sa...

mums vad sugen jag blev nu !

mintekopp sa...

Å rabarberpaj!! Så gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...