fredag 21 januari 2011

Tre goda ting

Idag är det fredag och ikväll kanske det blir semlor till fika!


Igår sken solen precis hela dagen och jag fick nästan solsting på kvällen. Dimman har legat tät i nästan hela veckan över vår stad så det var helt fantastiskt med solsken!!!


Det bästa av allt är att det kanske skulle bli sol idag också! Håll tummarna!


( Det kanske var fler än tre, plus att jag igår snubblade över en kofta som jag förälskade mig i, på rea på ett ställe där jag nästan, i princip aldrig, köper kläder, bild kommer om jag lyckas fånga någon snart)


Ha en underbar fredag! 
Püss




Ps. uppdatering senare. Dimman kom och lade sig som en lock över hela staden och lång utanför staden också. Det är vackert, men wierd. Jag gillar det inte.

1 kommentar:

Angeliqa sa...

Visst är det härligt med lite sol äntligen! Det känns nästan som att våren kanske är på väg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...