tisdag 1 februari 2011

Sväng sväng sväng

Det är lustigt. vad det kan svänga. på bara en sekund. 
jag skadar bara mig själv. 
solen släcktes. med endast en enda handling.
av mig själv. jag hade ett val. att inte göra det. 
men det blir liksom som en drog. att läsa saker jag inte borde.
och nu sitter jag här. med den där äckliga sorgliga klumpen i halsen.
men jag tänker, att okej, nu lät jag mig påverkas igen. 
jag känner så här nu, det är okej. det går över. 
sen kanske jag lär mig. att låta bli. för det gör ju så jävla jävla ont.


Solen? ja, den kanske jag kan plocka fram efter House-avsnittet ikväll och några kramar från min fina man.

1 kommentar:

gunillaedding sa...

Medicin, medicin, medicin med detsamma!
Sol och kärlek läker och helar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...