onsdag 27 april 2011

fortfarande error.

Hörrni. Påskhelgen flög förbi i sommarfart, med sommarvärme, utslagna bokar och körsbärsträd.
Nu är här så vackert att det gör ont.


Mensen kände däremot för att ta extra lång utdragen tid på sig att komma, pms i över en vecka och allmänna känningar. 
NU är den här, en vecka försenad, med buller och bång, dånande mensvärk och menskoppstestande.
Så jag återkommer när denna hemska period är över, för nu skall jag bara dra täcket över mig, slötitta ännu mera på skräpserier på tv, dra varmvattenflaskan närmre kroppen och blunda för solen där ute.

3 kommentarer:

Anna @sweet life sa...

Fina du, hoppas det blir bättre snart! Mot mensvärk måste jag "tipsa" om Orudis i kombination med Papeverin (som tar krampen), det enda som funkat på mig genom alla år av hemsk mensvärk. Spännande med menskoppen, berätta sen om den var bra!

Ej Utgivet Material sa...

Trist! Ta hand om sig!

Emmie sa...

Anna, tack för tipsen! Det var så illa i en dag, sen blev det bättre. Jag har endometrios, så det är inte riktigt kramp jag har, men jag kanske skall testa dina tips ändå!:)
Leila, tack gulle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...