onsdag 22 juni 2011

PMS

Jag ligger fortfarande helt handlingsförlamad, dödstrött,golvad, förstörd, deprimerad, you name it i hemsk hemsk hemsk PMS. Den värsta ever.
Började med nattljusoljekapslar idag, får se om de kan hjälpa min kropp att få lite bättre ordning på hormonbalansen.
Det, yoga, cranio sacral-behandlingar och vila hoppas jag kunna få mig på fötter igen så småningom.
Until then så önskar jag er alla en alldeles ljuvlig midsommar, njut av sommaren, för det är nu den är som bäst tycker jag! trots regn och kyla så är här ändå de ljusaste nätterna just nu...för sen vänder det!


Glad midsommar kära ni där ute.

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Vad trist fina du! Hoppas du mår bättre snart snart! Sänder virtuell styrka härifrån! Ha en bra midsommar (här blir inte mycket till firande tyvärr!)

Ej Utgivet Material sa...

amen-himla-trist. Hoppas det går över!

mintekopp sa...

Nämenusch! Hoppas att du mår bättre och glad midsommar till dig med!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...