lördag 22 oktober 2011

Bloggaward

Blogawardtime, från fina Ejutgivetmaterial

1) Varför började du blogga?
-För att nå ut med min kreativitet till "molnet" plus att hitta kreativitet på annat håll och skapa nya kontakter



2) Vilka bloggar följer du?
-Förut var det en hel del, men jag har fått sålla bort, det blev för mycket intryck och andras vardagsliv att hålla reda på för hjärnan. De som jag följt längst och håller fast vid är bland annat Styleabaad, Ejutgivetmaterial, Tuvaminnalinn, Underbaraclara, och jag kikar även in på Carolina Gynnings sida, blir sjukt inspirerad av hennes konst och studio!



3) Favoritfärger?
- Mestadels grönt och blått i ganska dova nyanser. Köpte bland annat en mörkblå läderväska i Italien nu när vi var där, plus ett par gröna läderhandskar i rätt nyans. Love it!



4) Favoritfilm?
-Åh, jag har en hel del.. Men de återkommande är de som får mig trygg, Love actually, The holiday, Astrid Lindgrens barnfilmer, Disney´s filmer, bland annat Tarzan, serien House of Elliot.

 
5) Vilka länder drömmer du om att besöka?
- USA, Island, Irland igen, Frankrike igen, mer av Italien och Japan.


Och min bloggros går till…


Mintekopp- skriver fint om mångt och mycket, viktiga och livsavgörande frågor, sen är det alltid kul att lära känna lite närmre!

4 kommentarer:

VolangLinda sa...

vilken fin lista! gillar. kram.

till-vidas-ara sa...

Tycker om blått o grönt jag med...aldrig fel..mm

kram Lycke

min tekopp sa...

Nämen å, tack söta du!! Så glad jag blir :-) Kul att läsa din lista och lära känna dig lite mer.

Kram på dig!

Ej Utgivet Material sa...

Carolina Gynning säger du! Ska checkat! Blått o grönt- ah bästa kulörerna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...