torsdag 17 november 2011

Värmande upplysande lightning mjukt

En kyrka som min mormor har, hittade jag på loppis för 40:-.
Jag känner att den gör hela den här julens julkänsla, musiken stilla natt och det mjuka skenet.
Vi åker till London över jul, jag undrar, kan det bli mer klyschigt romantiskt och fantastiskt?..
Alla känslor fick plats i mig idag, utan att trängas för mycket. Ångest kärlek glädje sorg
När andra får det jag längtar mest
efter, då gör det ont. Och ontheten fick plats den med.

2 kommentarer:

Anna @sweet life sa...

Åh, en sån kyrka har min farmor med. De är så fina! härligt med London, låter hur mysigt som helst. Trevlig helg!

Angeliqa sa...

Så lustigt. Jag tänkte precis på en sådan kyrka här om dagen. Väldigt stämningsfullt och mysigt.
Ontet låter inte bra. Jag hoppas du får det du längtar efter. Jag vet att det kan kännas som att själen slits sönder när man drömmer och längtar efter något som känns himla långt bort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...