onsdag 24 februari 2010

vilken dag

Det funkar inte som jag vill här på bloggen.
Det funkar inte att göra inlägg med den uppdaterade skrivfunktionen, nu kom jag på att man kunde ändra till den gamla ( som så klart inte är lika bra)
så nu kan jag iallafall göra inlägg, men jag hoppas att det ordnar upp sig snart!

Fick en fråga om vad jag studerar. Jag läser en kurs/utbildning som heter Kreativt fokus.

Det ligger en länk till kursens blogg här till vänster också, kika gärna in där och läs mer eller klicka på Kreativt fokus här ovanför.

Idag har jag suttit och kollat på One Tree Hill, det är bra om man känner att man vill gråta lite..Haha, helt otroligt vad klyschigt det är, men samtidigt så bra för tårarna bara sprutar, vare sig det är sorgligt eller fint. Sådana dagar behövs det också.

Så vi får väl se när det ordnar sig med inläggskrånglet, det är ganska så jobbigt att skriva med den funktionen som jag har just nu. Men sen så, sen kan jag bomba med massor av inlägg igen...:)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...