torsdag 4 mars 2010

Africana

Snart så skall jag sticka iväg på lite afrikansk dans! Men jag är så trött idag, förstår inte att man kan vara så trött.. Somnade på soffan när jag kom hem och sov i över en timme.
Men nu börjar jag bli något sånär vaken, så att jag kan åka på dansen i alla fall. Den vet jag är bra, då får jag livsandarna tillbaka lite grand. 

Sen kan det ju hända att jag är om möjligt ännu tröttare ikväll, men då vet jag att jag är det för en god sak.


Idag på skolan så fick jag äntligen målat en papier machéblomma som jag har gjort för ett tag sedan. Den har bara stått där i en vas och så har jag inte vetat vad jag skulle göra med den, är väldigt bra på att aldrig vara nöjd med mina saker.
Men så idag, då vågade jag! Kill your darlings brukar lärarna säga. 
Jag tror jag lyckades idag, och det blev bra!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh afrikans dans! Om jag ska börja med dans någon gång så kommer det definitivt att vara afrikansk dans, det känns så fritt & glatt och opretentiöst :)

Ett guldhjärta låter som en bra grej att hänga kring halsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...