torsdag 13 maj 2010

Öppet hus!

Om ni har vägarna förbi Varberg idag, så kika in på Naturhuset på Norrgatan 31!
Där har vi öppet hus mellan 12-16 idag, jag visar mina alster, mamma har symbol-pröva-på och Ragnhild har massor av fina erbjudanden.


Jag har bakat kolakakor till fikat som man kan köpa, misslyckades med andra plåten, så nu står jag och bakar en ny sats idag.
Utanför är det mulet, grått och trist, men jag vet att det kommer bli en himla fin dag idag ändå!
Fast denna kylan... i maj? Bara 5 plus. mina stackars tomatplantor gillar inte det. de vill kunna stå ute och frodas i värme och sol! jag vill också. 
frodas. i värme och sol. men det kommer väl så småningom. än har jag inte förlorat hoppet.





1 kommentar:

Anonym sa...

Kolakakor låter galet gott. Tråkigt att en plåt blev knasig - men kakorna går kanske att använda som strössel på glass om du smular sönder dom? gottgottigott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...