onsdag 22 december 2010

dan för dan före dopparedan

Hörrni, jag kan inte fatta att det är dan för dan före dopparedan idag!


Jag går ner på stan idag, fikar med en finfin vän, köper de sista klapparna ( glömde bort bror min, han är så svår, så då förträngde jag tydligen att jag skulle köpa något till honom)
Än så länge så har jag lyckats med återanvändning, loppis och second hand-julklappsköp, och jag är riktigt nöjd!
Får se hur det går idag, har de två svåraste kvar, boyfriend och brorsa.
Jag har inte orkat göra något hemmabakat alls i år, det får vara till något annat år. Sylt, marmelader, safter eller bröd är ju himla fint att ge bort tycker jag!


Ja, detta var en liten juluppdatering utan bild, mest prat.


julpuss

3 kommentarer:

Lisa sa...

mysigt! hoppas du hittar nått!

Styleabaad sa...

Ja det är faktiskt samma för mig, brorsan och mannen är svårast i världen att köpa till! Alltid samma ångest! Lycka till!

Anonym sa...

Tack! Jag är jätteglad! Men det lär bli väldigt lugnt i januari, men det är jag beredd på :)

huva visst är det svårt att köpa presenter till karlar?

Ta hand om dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...