måndag 20 december 2010

Måndagstips!

Jag såg en intervju med Robyn i lördags morse på nyhetsmorgon. 
Jag är inget big fan av hennes musik alls, har aldrig varit, men kanske kommer att bli, vad vet jag. Mycket har det att göra med många traumatiska upplevelser i min barndom, som hade med Robyn-frisyr och dylikt att göra, och efter det har jag aldrig kunnat med henne eller hennes musik, och det är ju inte schysst mot henne. Så var det en som sa, men Emmie, det är ju nu du skall ta revansch! så vi får väl se om jag klipper frisyr som robyn och börjar lyssna på henne.
I alla fall. 
tillbaks till intervjun i lördags.
Jäklarns vad hon är klok! Jag vart lite paff, men ändå inte. Hon sa så bra saker, saker som rimmar med mina värderingar och saker som satte intervjuaren på plats ett par gånger, när han ställde frågor om normalitet och dylika saker.


så här kommer klippet, passa på att kolla, för det ligger nog inte uppe så länge till!


Intervju med Robyn i tv 4.



2 kommentarer:

Lisa sa...

sv: japp den är från H&M och jag älskar den, men jag ska nog sälja den nån gång för den börjar bli lite liten tyvärr. :( ifall den inte blir större igen haha, fast jag kan ju ha den, den är ju så himla fin!

trist att du inte passade i den. skönt att du mår lite bättre nu och drygt att vara pmsig. kramar! <3

Styleabaad sa...

Ja den där frisyren som alla ville ha (även jag) men absolut inte fick! Jag gillar henne och hennes musik väldigt skarpt så tack för bra tips! Gillade intervjun, han har verkligen alla hästar hemma den tjejen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...