fredag 31 december 2010

Gott nytt år

Jag kör ingen årsummering, jag har inte ens bloggat i ett år.


Här är så mycket nu, knappt så jag hinner blogga idag. men jag sitter och andas med kaffekoppen i handen och skriver.
och önskar.
önskar ett gott nytt år, med många fina insikter, prövningar på lagom nivå, lycka och välmående och mycket, mycket medmänsklighet. och ett år där jag kanske lär mig lyssna på mig själv och lär mig tänka vad jag vill.


önskar er alla ett gott nytt år!


varma nyårskramar med mycket kärlek idag.






8 kommentarer:

gunillaedding sa...

Gott Nytt År till min fina, fina dotter!
Ljus och kärlek och önskan om ro och frid i hjärtat skickas från mig till dig!

Ej Utgivet Material sa...

Wow! Vackert! Gott Nytt fina Emmie!

Angeliqa sa...

och jag önskar dig detsamma! Jag hoppas att ditt 2011 blir alldeles, alldeles fantastiskt!

lisbeth sa...

Kan bara instämma i dina välformulerade ord, Emmie ! En önskan till oss alla om ett lärorikt och kärleksfullt 2011 !
Kram från moster <3

Lisa sa...

fint. gott nytt år!:*

Emmie sa...

tack alla ni fina!

Styleabaad sa...

Vilket ljus.. mysigt! Gott Nytt år!!

Lisa sa...

sv:tack raringen! kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...