lördag 1 januari 2011

2011-01-01

Jag firade in det nya året i vitmålade naglar, skålandes med skumpa, skrålandes gott nytt år med fyra barn och sex vuxna. mycket kärlek och fina vänner. många raketer trots hård blåst och plusgrader. dåligt ljus och inte många foton. ( men ni skall få se några snart)


det nya året inleddes med ishalka som heter duga, det är som skridskobana ute. 
utspilld öl i väska med kläder.
olåst bil i innerstan. tur vi kom på det.


men jag är lycklig idag ändå. 
för jag får inleda ännu ett år med mig själv. ännu ett år med min underbara kärlek. 
ännu ett år med nya äventyr.


god fortsättning på er och hoppas ni hade en finfin kväll/natt!

1 kommentar:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Gott nytt år Emmie!

Ska du ha en senapsfärgad klänning 2011 eller kan jag släppa den till någon annan?

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...