fredag 18 mars 2011

Repeat



Denna går på repeat ikväll för kanske tionde gången. Jag kan inte få nog. Jag vill supa in varje ton, varje rad, varje mellanrum och kapsla in det i hjärtat. Jag älskar sådana låtar, som får hela min kropp att reagera. Sorgligt och så vackert.

Klicka HÄR för att lyssna på spotify.

Senare uppdatering:
jag vet inte vad det var i maten vi åt, eller om det endast är låten, eller en kombo av övertrötthet, fullmåne på lördag, spändhet inför yogandet imorgonbitti och kärlek.
för kroppen vill dansa och jag lyssnar på den, det blir till gudinnedans, älvdans, flumdans, drogdans, hög på livet. Jag kommer nog sova gott inatt.

2 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Älskar låten. Och du. Tror att du kommer sova riktigt gott. :)

Emmie sa...

Alexandra, ja, den är ljuvlig. haha, jag sov som en stock, och klarade att gå upp kvart i fyra!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...