tisdag 17 januari 2012

got myself a blogaward





Fick en bloggaward från fina Mintekopp, som ges till bloggare med färre följare/prenumeranter än 200. Tack söta!


När man får den så gör man så här( om man vill:)


Tackar och länkar till utnämnaren
Skriver ner fem bloggar som awarden skall lämnas vidare till, och meddelar med en kommentar hos dem.


Åh, då skall vi se:


Till-vidas-ara: vars bilder är magiska och får mig att tänka på barndomens sagor och vilda väsen, och som skriver så hjärtat flaxar långt upp i halsgropen


Ej utgivet material: som tappat bloggpepp litegrand, kanske byter forum, så jag tänker, lite pepp kanske får dig att stanna ett tag till?:) Med kloka tankar, reflektioner, livsåskådningar, resor med mindfulness och bröllopsförberedelser får hon mig att kika in på bloggen ungefär varje dag.


Lesweetlife: Denna härliga tjej inspirerar till mer lekfullhet med sina arga järvar och broderade kaniner på tröjor. Livets glada, livselixir.


Sopnedkast: om en ung kvinnas liv, med allt från vackra vintageklänningar i puffigt tyg till hundbilder och bebisimagenbilder.


Det var allt jag kom på, tror inte jag följer så mycket små bloggar, lite synd att de försvinner i mängden. 







2 kommentarer:

Anna @sweet life sa...

Maw, vad rart! man får tacka så mycket :)

Ej Utgivet Material sa...

Åh gulledej! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...