tisdag 17 januari 2012

måste köpa mig en penna

med inbyggd lampa.
Jag sover på sidan närmast väggen i våran säng, så jag har inget sängbord. Men på kvällarna, precis i skymningslandet, på gränsen till drömmarnas riken, då kommer jag på de mest fantastiska texter. Och det är så att jag inte vill gå upp från den varma sängen då.
Så en penna och papper under kudden med en liten ficklampspenna hade vart susen.


Sånt här skriver jag på kvällarna när jag kommer till skott att skriva ner det:




Livet är inte ett pussel som skall pusslas ihop efter redan utskurna mönster
Det är ett bräde med färggrann mosaik som kan läggas precis efter tycke och smak. Som passar Dig


Här. Lägg handen och känn. Känner du? Ditt hjärta. Livet. Kärleken. Flödet. 
Vet du. att du Är. Du är redan.









1 kommentar:

Styleabaad sa...

Men visst är det så, jag önskar mig en mojäng som kunde spela in mina tankar precis innan jag somnar... då jag är för trött för att skriva men orden och kreativiteten liksom ändå flödar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...